9. septembra se je začelo novo poglavje v svetu strešnih rešitev: predstavljen je bil swissporTON, ki združuje vse keramične strešnike, ki jih proizvajata CREATON South-East Europe in CREATON Polska, ter pripadajoče dodatke.
Ta strateški mejnik združuje 130-letno tradicijo podjetja CREATON pri proizvodnji strešnikov in skoraj tri desetletja izkušenj obeh regionalnih podjetij v portfelj skupine swisspor, s čimer ustvarja trdnejšo osnovo za sodobno arhitekturo.
swissporTON – vrhunski keramični strešniki za gradbenike in investitorje
Ponudba swissporTON je zasnovana tako, da popolnoma zadosti pričakovanjem investitorjev, krovcev in arhitektov. Linija keramičnih strešnikov hkrati predstavlja trajnost, estetiko in vrhunsko kakovost.
V ponudbi so modeli SIMPLA, KODA, TITANIA, BALANCE, RAPIDO in NOMINA, pa tudi zarezani strešniki, kot so KLASSIK Lenti, HORTOBÁGY, RÓNA in CASTA.
Kar ostaja nespremenjeno
Keramični strešniki so še naprej izdelani iz enako kakovostne osnovne surovine, z isto strokovnostjo in skrbnostjo, ki sta do sedaj zaznamovali blagovno znamko.
• Zanesljiva, vrhunska kakovost
• Osebna strokovna podpora
• Zavezanost trajnosti in dolgoročni ustvaritvi vrednosti
Prednosti za vse tržne udeležence
Izdelki swissporTON hkrati prinašajo varnost in napredek. Ponudba ostaja tržno usmerjena in visoke kakovosti, zdaj pa jo dopolnjujejo inovativne rešitve swissporja na področju izolacije in energetike. Poleg tega razširjeni portfelj izdelkov omogoča močnejšo strokovno podporo, učinkovitejšo tehnično pomoč in boljše sodelovanje, medtem ko preverjena in zanesljiva ekipa ostaja na voljo.
swissporTON – simbol švicarske kakovosti
Ime swissporTON hkrati ohranja večdesetletno dediščino podjetja CREATON in izraža pripadnost skupini swisspor. Tako strešniki postajajo simbol švicarske kakovosti, dizajna in trajnosti, obenem pa kot del celotnega portfelja skupine swisspor ponujajo celovito rešitev za gradbeno industrijo.
Predstavitev nove blagovne znamke
Sočasno z uvedbo blagovne znamke so bile posodobljene spletne strani in profili na družbenih omrežjih, za krovce, arhitekte in zasebne graditelje pa je bila zagnana oglaševalska kampanja. V teku je tudi osvežitev vizualne podobe prodajnih mest, pripravljen pa je bil tudi celovit paket promocijskega gradiva.
Pogled v prihodnost
Pod blagovno znamko swissporTON bodo tudi v prihodnje investitorje, arhitekte in strokovnjake za strehe pričakale zanesljive, trajne in estetsko privlačne strešne rešitve – skupaj oblikujejo domove prihodnosti.